onsdag 28 april 2010

Simon Rosenqvist och Jakob Dexe, toppnamn på Piratpartiets kommunlista i Lund, porträtteras i Sydsvenskan

Sydsvenskan ger idag två artiklar om toppnamnen på Piratpartiets kommunala lista i Lund. Det är Simon Rosenqvist och Jacob Dexe som ställs under luppen. Personligen tycker jag att artikeln ger en positiv känsla och det skulle förvåna mig storligen om inte båda två kommer in i kommunfullmäktige i valet nu i höst. De är bägge ytterst kompetenta och jag tror de kommer göra ett strålande jobb. Både i valkampanjen och när de väl är inröstade.

Är du som läser det här boende i Lund och osäker på vad du ska ägna din fritid åt i höst så tycker jag att du ögonaböj bör kontakta Simon och Jacob (via förnamn.efternamn@piratpartiet.se) och meddela dem att du vill hjälpa till med den lokala valkampanjen!

Jag lovar dig, det kommer inte enbart vara värdefullt i form av resultatet, du kommer ha kul på vägen också :-)

Inga kommentarer: