lördag 6 juni 2009

Ett kort besök i Malmö

Jag var nere som hastigast i Malmö en vända för att delta i en integritetsdebatt anordnad av nätverket svart måndag och miljöpartiet. De övriga deltagarna i den planerade debatten var Zaida Catalán (mp), Annika Beijbom (fp), Jytte Guteland (ssu), och Erik Josefsson (v). På grund av ostadigt väder blev inte uppslutningen den bästa, och vi som skulle debattera beslöt oss för att avblåsa själva debatten och istället hålla korta anföranden.

John Wentworth spelade in mitt improviserade anförande i Malmö, samt Erik Josefssons tal som var efter mitt och har sedan varit vänlig nog att skicka över filmen till mig så att jag kan lägga upp den här. Tyvärr så var filen för stor för att blogger skulle vilja gå med på att infoga den i ett blogginlägg, och jag saknar något lämpligt program att konvertera den med. Kanske kan jag fixa det framöver och lägga upp den då.

Idag kommer jag förresten hålla mitt sista framförande före valet. Jag ska tala klockan 13 på Stora torget i Uppsala. Utöver mig kommer även vår listtvåa, Amelia Andersdotter, tala. Kom gärna förbi och lyssna på oss.

2 kommentarer:

@collentine sa...

använd möjligheterna som ett fritt internet och en hjälpsam community innebär.
Istället för att du måste leta reda på ett program för att krympa storleken kan du väl fråga någon av dina läsare om de har möjlighet.
Delar du med dig av filen så kan säkert någon krympa den åt dig så att du kan blogga den...

Paula sa...

Du gjorde bra ifrån dig idag!, Tack för besöket, välkommen åter :)